بازگشت

چطور در آناشاپ سفارش خود را ثبت کنم؟

چطور در آناشاپ سفارش خود را ثبت کنم؟

۱- وارد پروفایل خود شوید.

 

ورود به حساب کاربری

 

۲- محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

جستجوی محصول

 

۳- روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

 

افزودن به سبد خرید

 

۴- در صورت تمایل می‌توانید تعداد مورد نیاز از کالای انتخابی را تغییر دهید.

 

اقدام به پرداخت

 

۵- شما میتوانید آدرس خود را انتخاب یا وارد کنید.

 

وارد کردن اطلاعات

 

۶- برای تکمیل خرید خود “شیوه ارسال” و “نحوه پرداخت” سفارش خود را انتخاب و بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

 

  • هزینه ارسال سفارشات بالای صد و پنجاه هزار تومان در تبریز رایگان  و زیر صد و پنجاه هزار تومان  ۵۰۰۰ تومان میباشد.
  • هزینه ارسال سفارشات زیر صد و پنجاه هزار تومان در غیر از تبریز ۹۵۰۰ تومان میباشد.
  • هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی  پست محاسبه میشود.

 

ثبت سفارش

 

۷- در آخر زمانی که سفارش شما با موفقیت ثبت شد، سیستم به شما یک کد پیگیری میدهد.

 

این کد به همراه روند آماده سازی سفارش از طریق ایمیل و پیامک نیز برای شما ارسال می شود

 

کد پیگیری

 

 

 

 

 

پرسش های پرتکرار
چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟
هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت موردنظر فعال سازی شود.
چطور از کد تخفیف خود استفاده کنم؟
به حساب کاربری خود وارد شوید.
کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.
در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آناشاپ از طریق صفحه تماس با ما یا تلفن به ما اطلاع داده شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه آنا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟
به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آناشاپ بوده است و آناشاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
روی گزینه ی "سفارش های من" کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت آناشاپ شوید.
روی گزینه "همه سفارشات" کلیک کنید.
در این قسمت میتوانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟
به دو صورت :
پرداخت در محل (کارتخوان سیار) برای مشترکین تبریز
پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی سایت