بازگشت

آیا کالاهایی که در سایت آناشاپ بفروش می رسد اصل هستند؟

آیا کالاهایی که در سایت آناشاپ بفروش می رسد اصل هستند؟

با توجه به اینکه در سایت آناشاپ غیر از کالاهایی که خود فروشگاه آنا فروشنده آن است، فروشندگان دیگری هم فعالیت دارند، برای حفظ تنوع کالائی و پاسخ به نیاز همه اقشار جامعه، تعدادی از کالاهای ارائه شده توسط تولید کننده اصلی تولید نشده است و با قیمتی پایین تر از قیمت اصلی بفروش میرسد، لذا به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر، این کالا ها با نشان غیر اصل مشخص شده اند.

بنابراین، تنها در صورتی که کالایی نشان غیر اصل نداشته باشد، آناشاپ اصالت این کالاها را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند.

شرکت‌هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها در سایت این وزارت‌خانه ذکر شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت‌ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی‌نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وب‌سایت آناشاپ توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی‌کننده مربوط است و آناشاپ هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.

پرسش های پرتکرار
چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟
هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت موردنظر فعال سازی شود.
چطور از کد تخفیف خود استفاده کنم؟
به حساب کاربری خود وارد شوید.
کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.
در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آناشاپ از طریق صفحه تماس با ما یا تلفن به ما اطلاع داده شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه آنا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟
به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آناشاپ بوده است و آناشاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
روی گزینه ی "سفارش های من" کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت آناشاپ شوید.
روی گزینه "همه سفارشات" کلیک کنید.
در این قسمت میتوانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟
به دو صورت :
پرداخت در محل (کارتخوان سیار) برای مشترکین تبریز
پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی سایت