بازگشت

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

شاید یکی از برتری های فروشگاه های حضوری بر فروشگاه های غیرحضوری (اینترنتی) اطمینان خاطر مشتری از صحت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای موردنظر خود را مشاهده می کنید و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن جنس نسبت به خرید آن اقدام می کند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام مشاهده جنس پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو فروشگاه جانبی این فرصت را به مشتریان خود می دهد که پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند.

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند.

برخی از محصولات مثل کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالاهای مصرفی و غیربرقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت بازگشت کالا را ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.

کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه آنا به عنوان هدیه ارسال می شوند، شامل شرایط بازگشت کالا نمی شوند.

درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی می باشد، میبایست تا حداکثر 24 ساعت به بخش خدمات پس از فروش فروشگاه آنا اطلاع داده شود.

محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلندمدت هستند، تنها روز اول قابل برگشت به فروشگاه آنا است و پس از آن در صورت بروز هرگونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. آناشاپ در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی خواهد بود.

شرایط برای ارسال کالا

پیش از ارسال کالا، حتماً با بخش خدمات پس از فروش آناشاپ هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه آنا حتماً کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش می توانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا 5 شنبه 9 – 20) تماس بگیرید و یا به آدرس تلگرام 09031033305 پیام ارسال نمایید.

پس از پذیرش کالا کارشناسان آناشاپ حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام می کنند.

در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز می گردد.

شرایط انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری می باشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای موردنظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه آنا باشد، هزینه‌های ارسال به عهده آناشاپ است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به جانبی ارسال شود.

در صورت انصراف از خرید، یا تأیید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان جانبی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

اگر ساکن شهری جز تبریز هستید برای بازگشت کالا تنها از پست سفارشی استفاده نمایید.

فروش و ارسال صرفاً از طریق سایت و روش‌های ذکر شده صورت می‌پذیرد.

 آدرس فروشگاه آنا : تبریز – خیابان امام، جنب بازار کبود، پاساژ ستاره المپیک، طبقه همکف پلاک 253

پرسش های پرتکرار
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟
به دو صورت :
پرداخت در محل (کارتخوان سیار) برای مشترکین تبریز
پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی سایت
در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت آناشاپ شوید.
روی گزینه "همه سفارشات" کلیک کنید.
در این قسمت میتوانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آناشاپ بوده است و آناشاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟
به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.
چطور از کد تخفیف خود استفاده کنم؟
به حساب کاربری خود وارد شوید.
کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.
چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟
هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت موردنظر فعال سازی شود.