بازگشت

روند ثبت سفارش

روند ثبت سفارش روند ثبت سفارش
برای خرید از آناشاپ، حتماً باید در سایت عضو باشم؟
بله. قبل از خرید میبایست از طریق ایمیل و یا شماره موبایل ثبت نام کنید.
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
فقط مشتریان ساکن تبریز میتوانند سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنند، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.
چطور در آناشاپ سفارش خود را ثبت کنم؟
وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.
میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک)
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
میتوانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم؟
بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.
کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می باشد می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟
به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، آناشاپ تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.
محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟
زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست. اما شما می توانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.
آیا تعداد خرید از یک کالا در آناشاپ محدودیتی دارد؟
بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید.
خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی، بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.
پرسش های پرتکرار
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟
به دو صورت :
پرداخت در محل (کارتخوان سیار) برای مشترکین تبریز
پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی سایت
در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت آناشاپ شوید.
روی گزینه "همه سفارشات" کلیک کنید.
در این قسمت میتوانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آناشاپ بوده است و آناشاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟
به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.
چطور از کد تخفیف خود استفاده کنم؟
به حساب کاربری خود وارد شوید.
کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.